Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑ'Ι'ΣΙΟ.

ως μπόρεσαν να μπήξουν καρφιά σ'αυτό το σώμα;Ηταν βράδυ του Τιμίου Προδρόμου,θα ξημέρωνε του Αγίου Κάρπου.Νιώθω ανάλαφρος,πούπουλο,καμμία όρεξη να κοιμηθώ.Σκέφτομαι "Ας καθίσω να γράψω κάτι για τον παπα-Τύχωνα να το στείλω στις αδερφές,μέχρι τις 8:30 έγραψα ως 30 σελίδες.Παίρνει να φωτίζει στις 9 η ώρα[6 περίπου κοσμικά το πρω'ί']δεν είχα κοιμηθεί.Σε μια στιγμή σαν να χάθηκε ο τοίχος του Κελλιού μου[δίπλα στο κρεββάτι προς το εργαστήριο]βλέπω τον Χριστό μέσα στο φως,σε απόσταση 6 μέτρα περίπου.Τον έβλεπα από το πλάι.Τα μαλλιά του ήταν ξανθά και τα μάτια του γαλανά.Δεν μου μίλησε.Κοίταξε λίγο δίπλα,όχι ακριβώς εμένα.Δεν έβλεπα με τα σωματικά μου μάτια,αυτά είτε ανοιχτά είναι είτε κλειστά,καμμιά διαφορά δεν έχει.Έβλεπαν τα μάτια της ψυχής.Όταν Τον είδα σκέφτηκα  "Πως μπόρεσαν να φτύσουν τέτοια μορφή;Πως μπόρεσαν-οι αθεόφοβοι-να ακουμπήσουν τέτοια μορφή;Πως μπόρεσαν να μπήξουν καρφιά σ'αυτό το σώμα;Πα!πα!Πα!Απόμεινα!Τι γλυκύτητα ένοιωθα!Τι αγγαλίαση!Δεν μπορώ να εκφράσω με δικά μου λόγια την ομορφιά αυτή.Ήταν αυτό που λέει ''Ο Ωραίος κάλλει παρά τους υιούς των ανθρώπων."Αυτό ήταν.Δεν έχω δει ποτέ τέτοια εικόνα Του.Μόνο μία κάποτε-δεν θυμάμαι που-έμοιαζε κάπως.Θάξιζε να αγωνίζεται κανείς χίλια χρόνια για να δει αυτή την ομορφιά για μια στιγμή μόνο.Τι μεγάλα και ανείπωτα είναι δυνατόν να χαρισθούν στον άνθρωπο,και με τι τιποτένια ασχολούμαστε!Πιστεύω πως είναι ένα δώρο που μου έκανε ο παπα-Τύχων.Να μην το πεις σε κανέναν.Πολύ το σκέφτηκα να το πω και σε σένα.Βλέπεις τόση ώρα δεν σου μίλησα,τώρα που φεύγεις[ελέχθησαν στις 28 Μα'ί'ου 1977.]Ύστερα από δύο μέρες όταν ξανασυναντηθήκαμε ο Γέροντας είπε:"όλη νύκτα έκλαιγα γιατί σου το είπα.Δεν φοβάμαι πως θα το πεις.Αλλά εγώ ζημιώθηκα.Το γεγγονός αυτό αισθάνθηκε και μία αδερφή στην Σουρωτή και έγραψε στον Γέροντα:"Τάδε του μηνός,τάδε ώρα...Τα υπόλοιπα θα μας τα πείτε εσείς"Και πράγματι όταν αργότερα βγήκε έξω,τους το διηγήθηκε και μάλιστα περιέγραψε και αγιογράφησαν τον Χριστό,όπως ακριβώς τον είδε. ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ  ''ΒΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑ'Ι'ΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ.''ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΙΣΑΑΚ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου