Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ 23-2-2015 ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Αρχίζουν να επιβεβαιώνονται τα λόγια της Γερόντισας.Είδαμε φέτος χιόνια,ακόμα και στην έρημο Σαχάρα,ακόμα και σε ελληνικά λιμάνια.Οι σεισμοί άνω των 7 ρίχτερ γίνονται όλο και συχνότεροι σε όλα τα μήκη του πλανήτη.Οσο για την πείνα,είμαστε προ των θυρών με τα τερτίπια των δανειστών.Η δυστυχία, με όσα συμβαίνουν μέσα στις οικογένειες και στους χώρους εργασίας,ξεχειλίζει.Οι δαίμονες με τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες πήραν εξουσία,και έρχεται πλέον η Ταυτότητα-Κάρτα του Πολίτη.Μόνο που τα μηχανηματάκια POS δεν τα έχουν όλα τα μαγαζιά,οπότε θα ακολουθήσει και κάποια αναστάτωση,αφού δεν δέχονται όλοι το ηλεκτρονικό σύστημα διακυβέρνησης,αλλά ούτε και τα νέα μέτρα που οι δανειστές έχουν έτοιμα.Εν αναμονή εξελίξεων αφού και η Πανθρησκεία με τις διάφορες αιρέσεις,βρίσκονται σε εξέλιξη στη χώρα μας.
ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Έρχομαι τούτη τη στιγμή να πω τα ρήματά μου,
ο Κύριος σας ομιλεί αγαπητά παιδιά μου.

 
Σας δίνω σ’ όλους την ευχή, να έρθετε κοντά μου,
Μα εσείς αλλού πηγαίνετε, δεν θέλετε την καρδιά μου.
 
Στα είδωλα στραφήκατε, σε όλες τις αιρέσεις,
που ήρθανε στη χώρα σας, Χριστό να αφαιρέσουν.
 
Ακόμα και οι εκλεκτοί, τα λίγα πια παιδιά μου,
νοθεύτηκαν μ’ αιρετικούς, δεν είναι πια δικά μου.
 
Κλαίω, θρηνώ, δεν βλέπετε, πώς μ’ έχετε σταυρώσει;
Σε λίγο όμως τέκνα μου η γη σας θα ματώσει.
 
Σκοτίσθηκε πλέον το μυαλό, δεν βλέπετε τη μπόρα,
την καταιγίδα τη δυνατή που έρχεται με φόρα;
 
Η γη θ’ ανοίγει τώρα πια, ανθρώπους θα καταπίνει,
γιατί δεν αντέχει τη μόλυνση, το αίμα πια την πνίγει.
 
Σκοτώνετε τα τέκνα σας τ’ αθώα τα βλαστάρια,
και έπειτα παίρνετε φάρμακα, για να κοιμάστε τα βράδια.
 
Οι αμαρτίες σας πολλές, μετάνοια καμία,
γι’ αυτό τρέμει πια η γη, ζητάει τιμωρία.
 
Δε βλέπετε καταστροφές σ’ ολόκληρο τον κόσμο;
Πλημμύρες, χιόνια, αέρηδες να αφανίζουν κόσμο;
 
Δε βλέπετε πώς έφτασε τόση η αμαρτία,
που ο άνθρωπος έγινε πιο άγριος και από τα θηρία;
 
Δε βλέπετε καταστροφές, πείνα και δυστυχία,
πώς σφάζονται οι άνθρωποι με λύσσα και μανία;
 
Και μέσα στην Ελλάδα μας, στη χώρα την αγία,
ήρθαν πλέον οι δαίμονες και έκαναν κατοικία.
 
Ζήτησαν από μένα υπογραφή, να πάρουν εξουσία,
να φέρουν αναταραχή, πείνα, αρρώστιες και κάθε δυστυχία.
 
Και εγώ σαν Πατέρας στοργικός που βλέπω τα παιδιά μου,
σαν χοίροι άγριοι να κείτονται στη λάσπη και καίγεται η καρδιά μου,
 
έβαλα την υπογραφή, να δείτε πια, τα σημεία,
μήπως και ξυπνήσετε και φύγετε από την αμαρτία.
 
Μόνοι σας καταδικαστήκατε σε θλίψεις και σε πόνο.
Μόνο έτσι τέκνα μου αγαπητά θα βγείτε απ’ το βόθρο.
 
Τότε θα αποκτήσετε σώφρονα λογισμό,
τότε θα πείτε «ήμαρτον» και «Δόξα τω Θεώ»!
 
θέλω να νιώθετε πάντοτε τ’ Αγαπητά παιδιά μου,
πως θα προφυλαχτείτε καλά μέσα στην αγκαλιά μου.
 
Όσα θα με ζητήσετε εγώ να σας φροντίσω,
θα δείτε θαύματα πολλά, αγγέλους θα σας στείλω.
 
Να μη φοβάστε τίποτα, απλώς σας ενημερώνω.
Θέλω να είστε ενήμεροι τι μέλει να έρθει στον κόσμο.
 
Γιατί είστε φίλοι μου εσείς, μπορώ να σας μιλήσω,
και την καρδιά μου διάπλατα μπορώ να σας ανοίξω.
Όποιος με αγαπά πολύ, έξω βγάζει το φόβο.
Νιώθει μ’ εμένα ασφαλής, μακριά διώχνει τον πόνο.
 
Αγαπημένα μου παιδιά, να είστε εν Ειρήνη!
Να νιώθετε την Αγάπη μου, αλλά και τη Θεία μου Δικαιοσύνη. Αμήν!
 ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ 25-1-2015 ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Εκτύπωση
 
ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.
Σήμερα θαύμα έγινε, στη χώρα την ωραία,
Έπειτα απ’ τις εκλογές που ήρθανε τα νέα.
 
Άθεοι πια να κυβερνούν από εδώ και πέρα,
και έτσι η Ελλάδα να βαδίζει με το διάβολο παρέα.
 
Έβαλα την υπογραφή να φύγω απ’ τη ζωή σας,
γιατί τότε μόνο θα καταλάβετε, πόσο είμαι μαζί σας.
Είναι η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ αυτή, που έκανε το θαύμα.
Να νιώσετε χωρίς Θεό, μεσ’ στην ψυχής σας τραύμα.
 
Τότε θα με ζητήσετε, θα κλάψετε με πόνο,
τότε θα γονατίσετε με πίστη και με φόβο.
 
Θα νιώσετε μεσ’ στην καρδιά μια μαχαιριά μεγάλη.
Ακόμα και οι άθεοι, θα σκύψουν το κεφάλι.
 
Θα πέσετε στην προσευχή, μετάνοια, νηστεία
και θα ζητάτε βοήθεια από την Παναγία.
 
Και εκείνη που όπως πάντοτε τρέχει και σας σκέπει,
έτσι και τώρα τέκνα μου δώρα θα σας παρέχει.
 
Όταν θα έρθει η μετάνοια και η καρδιά ματώσει,
και για όλα όσα κάνατε θα έχετε μετανιώσει,
 
τότε το θαύμα έγινε! Θα έρθω πια κοντά σας,
θα δείτε την αγάπη Μου σε κάθε ενέργειά σας.
 
Θα δείτε μεγάλα θαύματα, θεία παρηγορία,
να ενεργεί η αγάπη Μου, μέσα σε κάθε καρδία.
 
Αυτό είναι το θαύμα Μου, η αγάπη Μου, η χαρά Μου,
που θα μαζέψω τους Έλληνες και πάλι στην αγκαλιά Μου!
 
Έχουν σχέδιο οι πολιτικοί, πώς να σας εξοντώσουν,
Έχω σχέδιο και Εγώ, γρήγορα να σας σώσω!
 
Υπομονή και προσευχή, θα κάνετε από εδώ και πέρα.
Εκείνοι με το σατανά και εσείς με τον Πατέρα.
 
Δεν θέλω πια να δίνετε καμία σημασία,
γιατί ό,τι και αν κάνουνε δεν έχει καμιά αξία.
 
Σα σκόνη όλα θα διαλυθούν τα μαύρα σχέδιά τους,
Γιατί το σχέδιό μου το θεϊκό θα το βρούνε μπροστά τους.
 
Και θα σχισθούν οι υπογραφές, θα διαγραφούν τα χρέη.
Η Ελλάδα θα ελευθερωθεί απ’ του εχθρού το χέρι.
 
Αγαπημένα μου παιδιά, να είστε εν Ειρήνη,
κρατήστε την ελπίδα σας, μεσ’ στην καρδιά να μείνει. Αμήν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου